26 september 2009

I was wrong..

Om man börjar tänka tillbaka på allt man gjort och inte gjort lovar jag er att man kan hitta miljoner saker man ångrar.

Jag tycker personligen att man inte ska ångra sånt man gjort utan bara det man inte gjort. Men sen finns det vissa undantag. Har kommit till insikt vad gäller vissa saker och ibland vet jag inte ens hur jag själv tänker.

Hur jag kunde göra vissa saker när jag var yngre. Kanske insåg jag inte då att det var fel och inte bara på ett plan utan flera. Tänkte nog inte hur mina val kunde påverka andra, speciellt dig.

Idag skulle jag aldrig göra samma sak mot någon men kanske krävs det att man växer upp innan man kan lära sig vem man är och hur man vill vara mot andra.

Jag är tillfreds med den jag är och ångrar inte mycket, kanske att jag inte kämpade tillräckligt fast många tyckte att jag gjort nog. Men tydligen har jag inte gjort det för då hade jag haft dig här.

Man ska aldrig ge upp, alltid fortsätta kämpa för sina drömmar, mål och saker man vill ha. Vissa saker kommer till dig lättare än andra men med vilja och handlingar klarar man nästintill allt man vill.

Så ge aldirg upp, kanske var det just det jag gjorde. Varför vet jag inte, kanske ville jag det inte tillräckligt mycket, eller kanske var det bara så att det inte var värt det, DU inte var värd Mig..

0 Era tankar: