27 november 2011

Första advent och spöregn..

Ligger i soffan och njuter av söndagskvällen med det bästaste av sällskap.. Lovely!! Utanför faller regnet ner i floder och inte en snöflinga så långt ögat kan nå. Kommer ihåg förra året då snön redan låg tätt omkring oss... Vad hände?!

Gårdagen spenderades med ärenden på morgonen men avslutades med middag hemma hos Sandra och Jimmy. Förstår inte hur vi fyra kan ha så jäklans mycket att prata om fast vi ses så ofta. vi har alltid lika kul vad det än är vi sysselsätter oss med. Maten var supergod och en riktigt rolig tillställning då det ställt fram en stekplatta som man stekte sin egna mat på! Hur gott som helst! Efter maten vankades det dricka, spel och en massa skratt! På något konstigt vänster slutade kvällen med ännu mer dricka och festandes på Fabben och sen mat hemma hos oss fram tills fem inatt.. eller imorse kanske man ska säga.

Känner mig mindre nere efter dagar som dessa då jag omringar mig själv med människor som jag älskar och kan vara mig själv med i alla situationer. Har ingen ork att planera, ha en massa måsten och tvingas till saker som jag kanske inte har lust att sysselsätta mig med. Tar dagarna som dom kommer och vissa dagar kanske jag är helt sänkt, vill endast bädda ner mig i sängen och inte prata med någon och andra dagen glad social och positiv. Men det är så det är och kan faktiskt inte ändra mitt humör och mina känslor. Just nu är det helt enkelt så!

Men nu ska här mysas lite mer innan det är dags att bädda ner sig i sängen och sova.

Trevlig första advent mina vänner!


0 Era tankar: