25 januari 2012

Fairytales are more then stories..

Sitter här hemma med feber, ont i kroppen och trött som attans. Men är ändå så otroligt lycklig. Har suttit i flera veckors tid och försökt pussla ihop datum, tider, kläder, blommor, gästlista osv.. Men idag föll äntligen den sista pusselbiten på plats. Den 9 Juni är den dagen som jag och Lovely äntligen gifter oss. Har inte velat gå ut med något innan allt var klart med datum osv. Men nu är det äntligen bestämt.

Det har pendlat mellan mars-juni men nu har vi äntligen hittat det datumet som känns bäst för oss. Är så förväntansfull.. Men samtidigt är det lite läskigt. Ett stort steg i livet! Hade någon frågat mig för ett år sedan när jag skulle gifta mig skulle jag ha sagt om några år. Men allt känns så rätt. Varför vänta när personen jag vill dela resten av mitt liv med finns här vid min sida.

Så nu blir det planering ala grande. Har redan bokat både kyrka och lokal men nu är det dags att ta tag i resten. Gästlistan är så gott som klar, färgtemat, dekorationer och maten likaså. Så nu är det bara att hitta den perfekta klänningen och fixa lite små saker sen är det så gott som klart. Svävar lite på moln men det får man göra!

See ya!

1 Era tankar:

jojo sa...

Men gu va kul! Grattis gumman, så spännande! Stor kram :)