27 januari 2012

Me wanna sleep a Little bit more..

Ligger här i sängen totalt slut. Har noll lust att gå upp men jobbet kallar. Kanske inte ska gnälla då jag inte har jobbat sedan i måndags. Inte av eget val men ändå. Stackars lilla mig har legat hemma med feber och förkylning ala grande. Men nu är jag frisk och få måste man pallra sig upp denna morgon.


Men jobbar bara till halv två och sedan är det helg för min del. Så ikväll blir det bio med Lovely, Sandra och Jimmy med lite middag innan på Heron City. Ska bli riktigt trevligt. Ska försöka klämma in lite storhandling innan dess och imorgon blir det kalas då Petra ska firas. Söndagen ska vi spendera på bröllopsmässan på Grand Hotel så det blir en fullspäckad helg.


Men nu är det verkligen dags att gå upp då jag börjar om en halvtimme. Skönt att jag iallafall är en snabb jäkel på att fixa mig. En av det positiva sakerna jag fått från mamma.


See ya!

0 Era tankar: