12 februari 2013

Life is good..

Godmorgon mina vänner!
Jag ligger här i sängen och bara myser med Lovely! Ganska skönt ändå och ha honom hemma nu :) Man vill ju passa på att njuta av varandras sällskap och göra saker tillsammans bara vi två medans det fortfarande går :) Snart är vi tre och då är bebis prio ett i alla lägen!

Lite konstigt kommer det nog vara i början. Att plötsligt prioritera om allt. Men det kommer nog naturligt så det är inget att stressa över nu. Vi får passa på nu och sen när bebisen är här får vi hitta det små stunderna och ta tillvara på dom också. Känns sjukt att om ca tolv veckor så är jag någons mamma. Längtar så mycket tills vår lilla prinsessa är här.

Måste säga att hittills i min graviditet så har jag fått må oförskämt bra! Har inte mått illa, har inte haft speciellt ont i ryggen som jag bävade och min vanliga huvudvärk är typ borta. Så jäklans skönt!! Dock vet man ju inte hur det sist veckorna blir. Kanske får jag allt på en gång. Får hålla tummarna på att allt fortsätter lika smidigt. Dock börjar jag känna mig lite nr otymplig. Magen har växt en heldel och är lite i vägen när man ska exempelvis resa sig ur soffan eller knyta skorna. Men det är er bra tecken på att skorpan växer till sig därinne!

Ne men nu ska jag äta frukost som min älskade man gjort iordning till mig. See ya!!



0 Era tankar: