02 februari 2013

When you cant sleep..

Ligger här i soffan sedan några timmar tillbaka. Är skit trött men kan för mitt liv inte somna. Har sovit till och från under natten och vid fem var det bara att ge upp. Konstigt egentligen hur det kan vara så svårt att somna när man känner dig så otroligt trött!

Gårdagen var full rulle hela dagen. Var på Danderyd för att kolla runt på förlossningen och för att göra upp en förlossningsplan. Kändes riktigt skönt då jag är lite smått stressad över hur fort min graviditet har gått. Men efter lite planering och nu när jag känner mig mer insatt så känns det bättre. Svårt det där att inse att hur mycket kontrollfreak du än är, så finns det vissa saker du inte kan kontrollera.. Bebisen bryr sig inte om planer och datum utan kommer ut när den känner sig redo. Längtar verkligen ihjäl mig tills jag får hålla vår lilla sötnos för första gången!!

Efter läkaren åkte vi och köpte ett babygym som jag förälskat mig i från Mamas and Papas. Det är så fint och jag tror verkligen att Paddeln kommer att gilla den :)

Därefter blev det långpromenad med två av mina favoriter Mattias och Loretto. Roligt skönt att vara ute i solen och bara prata och skratta! Påvägen hem gick jag och M förbi Ica och köpte hem allt till födelsedagsmiddagen. Det blev Skagentoast på Levain bröd till förrätt. Lövbiffsrullader fyllda med crème bonjour vitlök, Potatisgratäng och mozzarella och tomatsallad med Basilikaolja på till varmrätt och efterrätten blev hemmagjord tårta som Sandra och Jimmy kom förbi och överraskade Lovely med! Så tror att han fick en riktigt bra födelsedag!!

Resten av kvällen spenderades i sängen då ryggen och magen spände en hel för då jag knappt suttit ner en sekund på hela dagen.

Men nu blir det mysfrukost med Lovely om jag lyckas få upp honom :) See ya!!







0 Era tankar: