28 mars 2013

Skärtorsdag och umgänge med mina favoriter..

Ligger här i sängen och funderar på om jag ska kliva upp och äta frukost trots den tidiga timmen. Men är för första gången på flera veckor helt utsvulten! Har varit lite dåligt med maten på senaste då bebis tar upp all plats i magen. Men oroa er inte både bebis och magen växer för varje dag som går, så här går det ingen nöd på oss inte! Det är sjukt att det bara är sex räckor kvar till beräknat. Så om max åtta veckor är jag och Mattias föräldrar. Känner mig inte riktigt som någons mamma men det kommer ska ni se. I det ögonblicket jag får hålla i min lilla skatt kommer allt falla sig naturligt.

Annars då! Det är skärtorsdag och detta ska spenderas med mina favoriter Pernilla och Dantefis!! Vi ska åka till Thuns och shoppa lite. Ska bli riktigt trevligt! Ikväll blir det filmmys med Lovely. Ska se The Legend of The Guardians. Tror att den kan vara riktigt bra! Inte allt för djup utan mest kolla och fördröja tiden film.


Annars blir påsken en hel med La familia! På fredag vankas det påskbrunch hemma hos bäst Marko som har lovat att Amerikan pancakes står på menyn! Ska bli så jäkla gott då han gör skitgoda pancakes!!! På lördag blir det bara ms ed Lovely och sen på söndag är det påskmiddag med hela min familj! Kan det bli bättre... Nej tror faktiskt inte det.


Men ni får ha en riktigt trevlig påsk mina vänner! Have it good!





0 Era tankar: