05 november 2010

No time... But hey..

Sitter hemma hos Mattias och skulle egentligen vara klar för typ fem minuter sedan. Varför jag tror att jag då har tid att blogga vet jag inte. Men då min familj brukar vara senare än mig så räknar jag med att jag har minst en halvtimme till på mig.

Idag har jag varit med pappa hos läkaren och därefter åkte vi hem till honom och kollade på tv och spelade Boulder Dash. Det är ett spel som jag och Lorr brukade spela med Pappa och hans kompis, till Commodore 64. Hade glömt hur kul det är.. Att man kan minnas hur spelet ska lösas även efter 10år.. Helt sjukt.

Vid fyra mötte jag upp Mattias i centrum och köpte alkohol till imorgon. För då blir det maskerad för att fira att min lillesyster Annelie fyllt 18år. Gud vad tiden går fort.. Känns fortfarande som om hon är 12..

Så nu ska vi snart iväg på födelsedagsmiddag inne i stanDjhingis kahn. Bästa restaurangen ever. Sen blir det nog några drinkar på Hästen mest bara för att hon får. Men nu är det dags att snygga till sig och börja bege mig. Måste stressa på Mattias också som fortfarande står i duschen.

Have a nice one!

0 Era tankar: