04 november 2010

Nothing much to write about..

Har inte skrivit något på ty en vecka.. Varför?! Ja det kan man ju fråga sig.. Det beror nog mest på att jag inte haft speciellt mycket att skriva om. Har mest legat i min säng den här veckan och brottats med illamående och kräkningar. Inte speciellt kul överhuvud taget faktiskt. Idag mår jag lite bättre men ännu inte helt hundra.

Annars har jag mest varit med Mattias den här veckan. Han har jobbat nästan varje kväll men när han kommit hem vid tio har vi hunnit mysa en stund innan det är dags att sova för hans del. Ikväll blir det till att lämna sängen och åka och köpa en present till Little Sis som fyller 18 imorgon. Hur sjukt snabbt går inte tiden?!

Så imorgon blir det barhäng och på Lördag har hon en födelsedagsfest. Det blir makserad och jag ska klä ut mig till The Mad Hatter i Alice in Wonderland. Känner på mig att det kommer bli hur kul som helst att sminka mig till detta event! Hoppas på att jag mår bättre bara. Men alkoholen håller jag mig ifrån i helgen. Little S må vara 18 men någon måste hålla koll på henne ändå..

Ne u kanske det är dags att försöka få i sig lite frukost. See Ya!

0 Era tankar: