16 augusti 2011

Planning ahead,,

Varför är det alltid så mycket att göra men ändå lyckas man inte göra någonting alls.. Ligger här i soffan och känner mig både glad och ledsen på samma gång.. Älskar min lägenhet men samboendet gör att den faktiskt är lite för liten för oss två. Så nu i höst blir det flytt och ett ledsamt hej då till min älskade lägenhet. Kommer att bli konstigt att kalla någon annanstans mitt hem men innan jag flyttade hit kände jag vell likadant.

Hur sjukt den än verkar så ligger jag faktiskt här och längtar till hösten. När man får dra på sig stora mysiga koftor, burra ner sig i soffan med Lovely och se på film utan dåligt samvete för att solen lyser och man har noll lust att befinna sig ute och glassa i den. Jag vill tända levande ljus, bada skumbad med älsklingen och ta en kopp te och prata om det små sakerna med vännerna. Jag vill se världen utanför explodera i färg då bladen blir gula, röda och orangea. Ta promenader ute i kylan och känna att man kan gå i flera timmar utan att känna att man ska tuppa av i värmen.. Jag vill helt enkelt att det ska bli höst!

Ne nu ska här sökas jobb!




0 Era tankar: