16 augusti 2011

When autum approaches..

Då min längtan till hösten är innfunnen, tog jag saken i egna händer. Jag tog en promenad ner till Coop och inhandlade kantareller, lövbiff, broccoli och lite andra ingredienser för att göra en god höst gryta. Det blev riktigt smarrigt måste jag faktiskt säga. Så när Mattias kom hem från träningen hade jag lagat mat som åts i skenet av en massa ljus! Riktigt mysigt!

Nu blir det sängen då morgondagen har mycket att bjuda på. Det blir först jobb och sedan ska vi till Solvalla och kolla på V75 med Lorr, Niklas, Sandra och Jimmy. Vi hoppas ju givetvis på att kamma hem storkovan. Men gör vi inte det så blir det iallafall en riktigt trevlig kväll. Hoppas bara på att solen är med oss då man helst sitter ute så man kan spana in hästarna och se vilka som ser pigga ut innan loppen.

Sleep tight!


0 Era tankar: