13 augusti 2011

When you hit breaking point..

Idag är ingen bra dag mina vänner.. Först ramlade jag och slog i ryggen på jobbet, vilket resulterade i en hemmakväll istället för den inplanerade födelsedagsfesten hemma hos Sabina. Därefter bar det bara utför. Allt hann ikapp mig... Stressen över hösten, allt som ska göras med lägenheterna, den eventuella flytten och allt som hör till det. Ja det slutade med ett riktigt breakdown ala grande precis när stackars Mattias var på väg utanför dörren.

Givetvis stannade han och försökte trösta mig men det resulterade i ännu fler tårar. Det är inte alltid lätt att vara min pojkvän det kan nog M vittna om. Men tillslut övertalade jag honom om att åka så att han inte kom försent. Ringde Lorr som genast samlade trupperna och tog sig hit med både tröstmat  och bästa sällskapet.

Så nu blir det kladdkaka, godis, chips och en massa filmer! Kanske kan denna dag bli bra trots allt..

Ibland kanske jag måste stanna upp och inse att det faktiskt inte är bara jag som inte har någon aning om vad jag vill göra med mitt liv trots mina snart 25år fyllda. Kanske måste jag ibland sakta ner och förstå att allt inte måste ske nu på en gång. Jag kommer att hitta mitt drömyrke. Jag och Mattias kommer skaffa barn i framtiden även om stunden inte riktigt är kommen.. Måste lära mig att njuta av det små stunderna som ibland passerar alldeles för fort. Lära mig uppskatta mina nära och kära mer och inse att livet redan har börjat..

Ne nu ska här njutas!

Have it good!

Dessutom har jag ju uppnått det bästa av allt!
Min älskade Lovely! 
Hur många människor kan säga att det har hittat sin andra halva.. Jag kan!!

 

0 Era tankar: