08 oktober 2012

My perfect little bubble..

Idag känner jag mig så otroligt lycklig.. Varför vet jag inte men kanske är det för att jag faktiskt är det! Min familj är samlad i samma land vilket dom inte har varit sedan i augusti, min man är nog den underbaraste människa jag träffat, mina vänner mår bra och är lyckliga och jag... Ja jag mår bra och älskar varenda sekund av mitt liv.


Har idag tillbringat flera timmar ute i svampskogen med svärmor och Wilma. Det blev en hel del svamp och en massa frisk luft. Nu ligger jag här i badet trött men med ett leende på läpparna. Längtar tills Mattias kommer hem och man får börja laga mat och bara umgås.

Många kanske skulle kalla mitt lov för tråkigt... Men de är människor som inte känner mig. För alla som verkligen känner mig vet att mina drömmar om det perfekta livet är just ett lugnt liv fyllt av kärlek. Jag har alltid velat ha det där sagoslutet.. Och vet ni jag har fått det och så mycket mer..

Have à perfect day!!


0 Era tankar: