06 oktober 2012

Morning glory without the glory...

Ligger här nyvaken och så jäklans trött. Har precis gjort frukost till Mattias då han råkade försona sig rätt rejält. Som den bästa fru jag är klev jag då upp och gjorde frukost som han kan ta med i bilen. Så nu ligger jag här och funderar på om det är värt att somna om eller om jag lina gärna kan kliva upp och göra frukost till mig själv också och sedan börja dagen.

Vad man ska göra en lördag vid denna tid ja det är dock frågan. Skulle behöva tvätta lite och diska men sen är det slut på måsten. Kanske se en bra film eller gå till gymmet nu när jag ändå är uppe. Vi får se vad jag lyckas med denna dag.

Gårdagen spenderades hemma hos mina föräldrar med middag och mys. Dom har varit i Spanien sen i augusti så det var på tiden att det kom hem. Det blev en hel del presenter så man skulle kunnat tro att det var julafton. Men det var bara roligt!

Ikväll blir det iallafall bio med några av det bästa. Sandra, Jimmy, Linnea, Thomas och Lovely! Vi ska se Taken 2 och äta middag på Olearys. Ska bli riktigt mumsigt! Efter bion får vi se om det blir åka hem och sova eller umgås lite mer. Kanske gör vi en helkväll av det.

Men nu ska jag nog kliva upp och äta frukost då min mage kurrar en hel del. See ya!





0 Era tankar: