21 oktober 2012

Sunday is a family day...

Nyss hemkommen från en god söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa. Det bjöds på ugnsbakad torsk i saffrans sås med potatismos och sallad. Till efterrätt bjöds det på äppelkaka med vaniljvisp men den skippade jag då jag blev proppmätt på middagen.

Annars har dagen spenderats hemma hos min moster då Pegasus Bygg AB hjälpt till att lägga golv där. Själv satt jag mest i köket och myste och pratade med den som hade paus för tillfället. En av fördelarna med paddeln :) Moster hade en hel del fina presenter till mig så det var lite som julafton. Hade inte fått min födelsedagspresent än heller så det blev riktigt kalas.

Gårdagen spenderades med det bästa då jag och Lovely åkte hem till Apa för klippning och bebismys. Därefter tog jag, Pernilla, Lorr och Dante en tripp till stinsen för lite shopping och lunch. Dante var på strålande humör då det skrattades hej vilt i vagnen! Sötare pojke får man leta efter <3

På kvällen blev det mys med älsklingen med film och prat om allt mellan himmel och jord.

Så man kan säga att helgen har varit riktigt toppen med det bästa som finns!

Nu ska jag krypa ner helt utmattad i sängen brevid The husband och mysa!

Sleep tight!



0 Era tankar: