22 januari 2013

More than halfway..

Sitter här i köket och väntar på att sconsen i ugnen ska bli klara! Känns lite som helg! Men det blir lite så när Mattias är hemma på en vardag. Me like it!

Annars har jag inte haft för mig så mycket. Håller på att förbereder för fullt inför paddelns födelse. Gillar ju inte att vara ute i sista minuten så allt som kan fixas och handlas i förväg vill jag ha klart. Men nu har vi spjällsängen, vagnen, babyskyddet, babygungan, en hel del kläder och annat klart. Sen har vi en hel del som snart är klart! Så om bara femton veckor är vår prinsessa beräknad! Känns lite surrealistiskt att vi ska bli någons föräldrar. Att den lilla krabaten som rör sig för fullt i magen är något vi skapat tillsammans..

Så jag lever här i min Happy bubble där det flesta tankarna är kring Paddeln och allt som komma skall. Jag har blivit så mycket lugnare och harmonisk under min graviditet. Visst är jag överkänslig också men mesta dels är jag bara nöjd med allt runtomkring mig!

Så nu börjar vi räkna ner. Femton veckor kvar!!





0 Era tankar: