23 juni 2013

Midsummer weekend...

Har haft en jättemysig helg!! Började med fika i torsdags med Noelia, Lorr och Maria. Vi satt och snackade skit och gick en sväng i butikerna. Hittade inget speciellt då jag typ slutat kolla kläder åt mig själv sen jag blev gravid. Efter fikar blev det mys hemma med mina två hjärtan!!

I fredags tog vi det lugnt på förmiddagen här hemma innan det var dags att bege sig hem till Perra och Sabina för lite midsommar firande. Det var vi, dom och Loretto och Niklas som myste ute på altanen, grillade, bakade, snackade skit, myste med min skatt och helt enkelt hade det underbart trevligt. Så skönt att bara umgås och inte känna någon stress eller några måsten. 

På lördagen tog vi en promenad en till P och S för att hämta bilen och passade då på att äta en god lunch bestående av all mat som blivit över från gårdagen. Kan lova att det var lika gott dagen efter. 

Idag har varit i Bro och hälsat på Mattias mormor och morfar. Det fikades och slappades i soffan.

Annars har vi mest tagit det lugnt och myst med Noelia. Bättre sysselsättning finns ju inte :) 

Resten av veckan är fullbokad med en massa mys med familj och vänner! Men nu ska vi sova här hemma. Sleep tight!!


0 Era tankar: