29 september 2012

Days go by..

Sitter här i sängen och samlar krafter för att börja fixa mig. Ska träffs Pernilla och Dante på fika om en stund. Ska bli trevligt och bara sitta och snacka skit en stund!

Gårdagen spenderades med Lovely, Sandra och Jimmy då det blev både middag och biomys. Vi kollade på filmen Loopers men kan faktiskt inte rekommendera den då den stundtals var riktigt seg och hade typ noll handling. Men sällskapet var bland det bästa så vi hade trevligt ändå.

Annars händer det inte så mycket i livet. Har hunnit med lunch med Maria i veckan, fika och kvällsmys med Loretto, Sara, Pernilla och Dante. Och en massa mys med Lovely. Är egentligen sjukt men som jag sa till Mattias häromdagen... Jag älskar honom mer och mer för varje dag. Han är verkligen den bästa personen jag någonsin har träffat! Att dela mitt liv med honom är min önskedröm som gått i uppfyllelse!

Ne men ni gäller det att skynda på lite.

Have it good!

0 Era tankar: