06 november 2012

Another weekend gone...

Nyvaken och fortfarande lite små trött. Har haft fullt upp det senaste dagarna och kanske inte riktigt lyssnat på kroppen som har skrikit efter vila. Men det är ju så tråkigt och vila när det finns så mycket annat man kan göra! Umgås med the husband, träffa det underbaraste systrarna eller kanske umgås med några av det bästa, ja hur hinner folk allt?! Jag menar jag har inte ens ett jobb just nu och jag hinner knappt med!

Helgen var riktigt trevlig! Fredagskvällen spenderades med Mattias, Perra och Sabina! Vi åt middag och satt och pratade i ett par timmar. Så jäkla skönt att bara få vara med nära och kära!


Lördagen innefattade en tripp till Täby centrum för att hjälpa Annelie med utklädnad och för att äta Froyo på Chillbox. Har blivit lite av en craving. Tur att M jobbar där borta just nu och kan köpa med sig det ifall suget blir för stort ;)
Sminkade Annele inför hennes födelsedagsfest och måste säga att jag blev riktigt nöjd med resultatet. Fick glömde jag att ta en bild men det kommer fler gånger.


På kvällen bjöds det på fest hemma hos A där det åts smörgåstårta och spelades Beer Pong. Alltså hur jag under mina 26år har kunnat undgå att leka denna skitroliga drinklek förstår jag inte. Men grym var jag! Att Mattias sen skyller på att jag inte drack medans alla andra var fulla och att det är därför jag prickade rätt tror jag bara är avundsjuka :P Kvällen var riktigt lyckad med en massa skratt och trevligt folk!


På söndagen var vi hemma hos min moster och la golv hela dagen. Eller okej jag låg i sängen hos min moster och kollade på när M och N la golv. Men hade riktigt trevligt då ja, Lorr och Moster satt och snackade i flera timmar om allt mellan himmel och jord. På kvällen bjöds det på födelsedagsfika med La familia hemma hos mamma och pappa för att fira Annelie ännu en gång. Trevligt som alltid med gott fika och bästa sällskapet!!

Tog hem min trötta man redan vid sju och kröp ner i sängen och bara måste innan vi somnade riktigt fort!

Kärlek är vad denna helg har bjudit på!


0 Era tankar: