21 juni 2011

First day back at work ...

Sitter i soffan och känner mig riktigt taggad inför den kommande helgen. Är egentligen inte en person som ens brukar fira midsommar då min familj alltid befunnit oss utomlands på somrarna. Men då det blev en väldigt tidig semester för min del i år, råkar det vara så att jag faktiskt är hemma när denna helg ska firas. Kanske kan det bli en midsommar fantast av mig också..

Ser faktiskt framemot bilandet upp till Ljusdal, firandet, dricka, bada och sola om vädret tillåter, sällskapet, den goda maten och helt enkelt att bara få komma bort en lång helg bara sådär.. Känner på mig att vi kommer att få fantastiskt mysigt och roligt med Sandra, Jimmy och familj.Så på torsdag bär det av!! Ska bli toppen!

Annars har dagen bestått av tvättande och lite fixande hemma innan det var dags för första dagen på jobbet efter semestern.. Det gick faktiskt riktigt bra! Lite segt då många är bortresta men ändå riktigt kul. Speciellt jobbsällskapet var för en gångs skull på topp!

Nu blir det nog en film innan det är dags att lägga huvudet på kudden. ka försöka övertala Mattias om att se Unknown då jag känner mig riktigt sugen på att se den.. Så jag lämnar er med trailern och ett stort godnatt!





0 Era tankar: