19 juni 2011

In bed smiling after a great day..

Ligger i sängen igen.. Brevid min underbaraste Lovely och bara njuter av stillheten. Det är lite som lugnet förre stormen, fast stormen kom först! Har haft en toppen kväll med alla mina favorit personer samlade. Det blev grillning, mys, skratt och en massa prat med Pernilla, Mattias, Loretto, Niklas, Annelie och Sofie.

Vi grillade Piccanha, fläskfile och spanska korvar som vi åt med årets (iallafall för min del) första färskpotatis med sallad och en massa tsatsiki och bea till.. MUMS!! Till efterrätt blev det kladdkaka och vaniljglass ala Cali! Hur gott som helst!

Sen har vi mest pratat skit om allt mellan himmel och jord. Tror inte det var ett ämne som inte berördes under kvällens gång. Det hela blev ännu bättre då vi var hemma hos mamma oh pappa like the good old days. Hur underbart är det inte att samla alla som står en närmast och bara vara. Ingen pestation i vad man ska ha på sig, vad man kan prata om och defintivt ingen  tidsuppfattning.

Har även hunnit med att göra upp planer inför midsommar som med största sannolikhet spenderas uppe i Ljusdal på Sandras föräldrars land med hennes familj, man och givetvis min Mattias. Så då har man nästa helg att se framemot också. Kan det bli bättre än såhär?!

Men nu ska jag stänga ner datan och mysa ner mig med älsklingen.

Sleep tight!!



0 Era tankar: