29 juni 2011

Missing my friend?!

Sitter här i soffan efter en riktigt trevlig eftermiddag med nära och kära men ändå känner jag mig riktigt nere.. Känns som att något riktigt tråkigt har hänt.. men konstigt nog har det inte gjort det. kanske beror det på samtalsämnena med Mormor tidigare idag. Kanske rörde  det upp något som inte har hunnit läka.


Men hur läker ett blödande sår utan att lämna några spår efter sig? Saknar min vän! Det är ju henne jag kan prata med om jag känner mig riktigt nere. Visst kan jag prata med Mattias och Lorr också givetvis men tror att det inte riktigt kan ge en objektiv åsikt när det gäller just detta. Men Pernilla vet alltid hur man lättar upp ett mulet humör! Haha konstigt egentligen hur mycket man saknar någon när man vet att den personen är onårbar för tillfället..

Ne men åter till lite positivitet.. Shopping! Hann med att fynda två par shorts, ett par tröjor, strumpor och skor under min korta vistelse  i Kista nu på eftermiddagen. Är hur nöjd som helst då jag betalade 160 kronor för allt.

Men nu ska jag se klart en film med mitt hjärta och sen blir det promenad med honom och lilla Wilmis!

Have it good!

Miss you Apa!

 

0 Era tankar: