28 juni 2012

Another one of those perfect days..

Ligger här i sängen med älskade husband och myser.. Har varit en lång men riktigt bra dag med några av det bästa.

Efter jobbet träffade jag Pernilla och Dante på en fika. Som alltid lika kul att prata om allt och ingenting och bara sitta och kolla på D och se hur mycket mer vaken han är :)

Då fikat var slut blev jag upphämtad av Maria. Vi begav oss till Nacka Forum för en kväll fylld med shopping. Hittade dock bara en to die for väska och concealer som jag var i stort behov av då min tog slut när vi var uppe i Ljusdal. Köpte även en present till The Husband då jag tycker att han förtjänade det då han får stå ut med mina ups and downs.. Han fick en jätte fin klocka som han kollat på i ett halv år så det sr riktigt kul att se honom riva upp paketet och hans min när han såg vad det var.

Att jag älskar den här människan mer och mer för varje dag är något som gör mig ofantligt lycklig..

Men nu ska här sovas då det är en arbetsdag kvar innan helgen.

Sleep tight!

0 Era tankar: