24 juni 2012

Lazy ass sunday!!!

Hej alla glada!
Idag har det inte gjort så mycket denna underbara söndag förutom att ligga i sängen med The Husband och kollat på film hela dagen lång. Så underbart ibland att bara vara och göra absolut ingenting. Snart ska vi bege oss ut och ta oss till affären för att inhandla lite inför middagen ikväll. Blir Biff med en Sallad och Blomkålsmos.. Mums!!

Har haft en underbar helg med många skratt och minnesvärda stunder. Känns skönt att bara kunna vara sig själv, inte bli dömd för något man säger och bara känna all kärlek runtomkring sig. Är väldigt få människor i min närhet som jag kan sänka garden inför. Vissa har jag känt i nästan hela mitt liv och andra i bara ett par år. Men det är inte hur länge man känt en människa som räknas utan snarare hur nära man kommer varandra. Så tack mina vänner för att ni finns där.. För att ni hjälper mig att vara helt enkelt mig själv.

Men nu bär det av till affären. Have a lovely sunday!


Vos amo ab imo pectore!


2 Era tankar:

Linda sa...

Kul att du börjat uppdatera igen :)
Kramar

Cali sa...

Tack gumman! :)