25 juni 2012

Two hours of sleep..

Fyyy vad jag är trött! Lyckades sova två timmar inatt och nu är det dags att kliva upp och bege sig till jobbet. Känns lite som att det här kommer att bli en hemsk dag med både huvudvärk och en massa gäspningar. Det är just det här som är nackdelen med helg. Man vrider på dygnet... När ska jag lära mig att kliva upp tidigt på söndagar fast man är ledig.

Förutom jobb idag så vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Tydligen ska det regna lika mycket idag som det har gjort under hela juni sammanlagt! Vet inte om jag tror på det men kanske får man vada hem idag. Blir det någon stunds uppehåll så ska jag och Linnea försöka hinna med en promenad. Men tittar man ut genom fönstret så ser det jäkligt mörkt ut :(


Ne men nu måste jag verkligen kliva upp. Have à nice one!

0 Era tankar: