19 juni 2012

Hej allihop.. Känns konstigt att skriva då det var sjukt längesen.. Men det senaste veckorna har jag verkligen varit sugen på att skriva av mig så why not!

Ja vad har hänt sen senast kan man ju fråga sig. Allt och ingenting. Har samma jobb som förut, dock med nya chefer vilket inte betyder att allt är en dans på rosor men det funkar bra tillsvidare. Familjen finns här som alltid, likaså vännerna. Det nya tillskottet i mitt liv är min underbara gudson Dante. Han är precis lika underbar som den bästaste Pernilla. Och jag kan inte med ord beskriva vad dom två betyder för mig. Jag här även gått från sambo till gift vilket kanske är den största förändringen av alla.

Den 9/6 är den dagen som jag för alltid kommer att minnas som en av det bästa i hela mitt liv. Då vi två officiellt blev en familj. Inte en familj som man föds in .. Men en vi valt själva. Den personen som nu finns brevid mig är nog utan tvekan en av det snällaste, omtänksamaste, tålmodigaste och kärleksfulla människa jag någonsin träffat. Många frågar oss om det känns annorlunda nu när vi är gifta.. Och faktiskt känns det annorlunda. Det känns mera tryggt, mer på riktigt om man får säga så?! Älskar honom mer för varje dag som går och jag är så otroligt lyckligt lottad som har hittat min själsfrände, min andra halva..

Så nu letas det hus.. Dock är jag den kräsna av oss så lätt blir det inte..

Men nu ska jag bege mig till jobbet men kanske skriver jag lite senare!

See ya..


0 Era tankar: