17 november 2012

Annoying people...

Kanske är det humörsvängar, kanske är det bara folk som är irriterande, eller så är jag helt enkelt för överkänslig. Men människor stör mig. Varför kan man inte bara bete sig som en normal människa och tänka lite på alla andra runtomkring och inte bara på sig själv. Varför är din tid viktigare än andras. Stör mig verkligen på att man inte kan se längre än sina behov

Hela den här dagen har varit upp och ner. Har känt mig ensam och övergiven fast jag vet att jag inte är det. Dock tycker jag att man kan svara på simpla frågor och kanske tänka på att för mig är det kanske viktigt att veta vissa saker även om det kan verka som en petitess för din del. Har lust att dra täcket över huvudet och somna och inte vakna förens imorn bitti.

Men nu är inte det ett alternativ då det ska hängas tvätt och lagas mat här hemma. Så det får bli senare ikväll. Kanske lyckas jag vända på den här dagen till något bra helt enkelt.

See ya!





0 Era tankar: