27 november 2012

What a year..

Godmorgon mina vänner!

Dagarna bara flyger iväg. Konstigt att tiden inte räcker till ibland fast man har en massa fritid. Just nu känns det mest som att jag myser och njuter av livet. Lever i min egna lilla rosa bubbla just nu och trivs väldigt bra med det! Det är mest Jag, Mattias och Paddeln som det fokuserad mest på.

Det här året känns verkligen som det året jag växt upp på. Så mycket har förändrats men till det bättre! Har gift mig med den underbaraste människan i världen! Han ger mig så mycket varje dag! Speciellt nu när humöret är upp och ner och hormonerna är all over the place! Att du står ut med mig är faktiskt otroligt ibland :)
Nu står vi framför nya utmaningar som jag vet att vi kommer lyckas galant med du och jag tillsammans. Givetvis är det nervöst. Något nytt, ett ansvar som slår alla andra!

Nu ska jag köpa med mig frukost till Lovely och sen hem och vila en stund innan kvällens ljusparty hemma hos Sandra!

Have it good!





0 Era tankar: