13 november 2012

Keep on smiling..

Hej mina vänner!
Vet att jag är sämst på att uppdatera men livet kommer lite emellan varje gång. Har blivit rätt så tankspridd på senaste och bloggen hamnar lite utanför mitt huvud ibland.


Annars leker livet! Har min underbara man och paddeln som förgyller mina dagar, en familj som jag älskar och mina underbara vänner. Dagarna rusar iväg och snart är det jul! Det finns så mycket att se framemot den närmsta tiden.

Idag blir det lunch med Pernilla, Lorr, Dante och Anncha. Ska bli riktigt mysigt och gott då jag redan nu börjar bli rejält hungrig!
På torsdag blir det bio med alla tjejerna då den sista Twilightfilmen är inbokad. Har lite blandade känslor angående filmen då jag tror att jag kommer att bli besviken. Mest för att den sista boken var min favorit och jag inte tror att dom kommer göra den rättvisa.

I helgen ska det mysas med Lovely! Vi ska åka och kolla på bilar och kanske en tripp till Ikea. Är ingen bilfantast men att kolla bil till en själv är faktiskt ganska roligt. Jag och M har kollat en heldel och tror att vi har hittat den bilen vi vill ha. Dock är jag lite kräsen och ska ha både en fin bil, fin färg, skinnklädsel, ac, stereo, stort baggageutrymme och fyrhjulsdrift. Ja ni hör ju! Dock blir det nog Lovely som har sista ordet för en gångs skull. Viktigaste är iallafall en rök och djurfribil. Kommer inte låta folk varken röka eller ta med husdjur i vår nya bil det är reglerna! Vill inte ha en massa hundhår och tassavtryck i hela bilen.

Är riktigt taggad på att börja övningsköra också! Vill ha mitt körkort nu! Dick kommer ju Mattias ha bilen till jobbet varje dag så det får bli körning på kvällstid. :)

Blev även uppringd av min fackombudsman som bjöd med mig på en konferens på Vikingline. Blir både frukost, julbord, trevligt folk och föreläsningar! Kan inte bli bättre! Så som ni ser en massa att se framemot!

Nu måste jag börja fixa log annars blir jag sen till lunchen. Have a great one!

0 Era tankar: