14 november 2012

Take your own responcibility..

Godmorgon! Det blev sovmorgon idag!! Så jäklans skönt då jag annars vaknar när the Lovely Hubby drar iväg till jobbet. Planerna för dagen är att bara vara hemma och ta det lugnt då det är det kroppen kräver en dag som denna. Gårdagen var riktigt mysig med en massa bebisprat, mys med Dante, god mat och häng med tre underbara pinglor!

Kom hem till ett tomt hem då M jobbade över igår. Men tiden gick ändå jäkligt fort och sen kom han hem lagom till middagen! Det blev köttfärssås med spagetti! Bästa maten och bästa sällskapet. Han hade även köpt med sig den bästa glassen från Chillbox vilket var väldigt uppskattat av både mig och Paddeln <3

Har suttit lite och kollat Facebook idag och insåg att det enda folk gör är att gnälla! Om det inte är olika krämpor som tas upp var och varannandag så är det Sd eller varandra man gnäller på. Vädret är också riktigt poppis att gnälla på och nu undrar jag.. Tröttnar man aldrig på att vara bitter! Kan man aldrig vakna upp och känna.. Åhh vilken underbar dag! Eller åh vad jag är lycklig idag! Neh istället ska det gnällas konstant. Alltså alla är inte intresserade av att höra om allt det dåliga i varandras liv. Ibland räcker det med att inte säga något alls förutom till dina närmaste. För folk tröttnar tillslut! Man målar upp sig själv som en riktigt jäkla gnällspik som aldrig är nöjd och det är så jäkla tröttsamt! Ska fan ta bort alla som gnäller på FB. Dåliga energier är vad man får! Sen får man givetvis skriva om vad man vill men tänk er lite för hur ni blir uppfattade. Inte fan blir man sugen på att umgås med någon som bara verkar bitter och gnällig jämt! Som alltid har något negativt och säga om det ena och det andra men aldrig något positivt!

Ne nu tog jag i så jag nästan sprack kände jag. Så nu släpper vi det! Hoppas alla får en toppen dag!

See ya!

0 Era tankar: