25 december 2012

I am having myself a pretty good christmas!

Ligger här i sängen och myser med Lovely och har precis fått frukost på sängen som intas med Narnia i bakgrunden. Är så där mysigt trött och känner mig nöjd med min värld just nu. Paddeln sprattlar runt lite för att visa att hon också är med och ingenting skulle kunna få den här morgonen att bli bättre!

Gårdagens julfirande var toppen. Vi klädde grannen tillsammans hemma hos mamma och pappa och därefter hjälpte jag mamma med maten och bara myste med familjen! Dock missade jag Kalle men Lovely har lovat mig att vi kan se det idag. Vet att det inte är samma sak men älskar ju Kalle! Maten var lika god som vanligt då mammas mat slår det mesta! Försökte äta med måtta men säg någon som kan det på julafton :) Runt sex joinade Lovely och då var det dags för julklappsöppning.

Fick mycket fint! Smink, presentkort, böcker, bodybutter från Mama Bee som jag bara älskar, mormors stickade raggsockor och vantar, halsduk, doft ljus, Shakespeares samlade verk och kanske det bästa av allt.. Ett dubbelsängstäcke som är rör underbart! Känns som att sova med ett fluffigt moln över oss!

Paddeln fick också en hel del fint. En jätte gullig rosa nappflaska med giraffer, hakklapp, jättefin klänning med matchande strumpor från Mattias mamma och moster, jätte fin rosamönstrad body från Dantefis, gudmor och Niklas och sen fick vi ett jätte fint set från min moster. Mamma och pappa hade också en julklapp till paddeln men den har vi inte öppnat än då det skulle vara i julstrumpan som vi får på juldagen. Så får se vad som gömmer sig i det paketet.

Idag blir det fika hemma hos svärmor och sen bara mys med älskade Lovely!!

Merry Christmas!!











0 Era tankar: