22 december 2012

Shitty day!

Hur kan en dag som hade så mycket mys inplanerat ändras och bli skit innan klockan ens är tolv! Vaknade upp och fick dra iväg och hjälpa mamma vars bil hade dött utanför Sollentuna. Efter mycket om och men skjutsade pappa hem oss då vi hade hur mycket som helst som måste hinnas med innan jullunchen imorgon. Efter lite tårar då mina känslor är all over the place insåg jag att vi fortfarande skulle hinna med allt även om jag var lite försenad i planeringen. Så jag började fixa mig och stressade upp både mig, Lorr och Mattias. Men givetvis ger seaten upp och vägrar starta. Är så jävlans less på den där bilen. Den kostar multum då den är på verkstaden jämt och ständigt och är den inte där så har vi den ändå knappt. Så nu har jag fått nog vill inte höra ett ord mer om den där bilen!

Istället ska jag försöka glömma morgonen och se framemot eftermiddagen! Har en massa att göra med både julklappsinhandling, köpa mat till imorn, städning och slipning av dörrar. Kanske hinner jag klart innan middagen så jag kan lägga mig ner i soffan och bara ta de lugnt resten av kvällen.

Förutom bilar så är jag också jäkligt trött på folk överlag. Man kanske kan bry sig lite när ens vän mår skit. Man kanske kan höra av sig lite då och då och man kanske kan sluta med alla jäklans ursäkter all the time angående varför man inte blir bjuden på det ena och det andra. Känner mig verkligen jätte speciell när man blir bjuden i efterhand efter att man påpekat att man aldrig blir bjuden på något. Men men det är som det är.. Hinner ändå inte med det ändå just nu då jag har annat som är mer brådskande.

See ya!


0 Era tankar: