02 december 2012

The first of four sundays before Christmas!

Ligger här i sängen ganska nyvaken bredvid den underbaraste mannen i världen! Utanför ligger snön och gör världen underbar! Det är första advent och det vankas julmarknad med Lovely, Lillasyster och Svåger. Gud vad gammal jag känner mig när jag säger svåger... Haha!

Gårdagen bjöd på innebandymatch med Rosers mot Grimsta! Rosers vann ju så som det ska vara och bra är det för annars skulle jag fått hem en arg man. Det var faktiskt lite skoj att kolla på matchen fast jag egentligen inte är ert stort fan av innebandy.

Efter matchen åkte vi med Sandra och Jimmy och köpte med oss en massa mat och gott för en middag hemma hos dom. Vi grillade på raclettegrillen vilket alltid är lika gott! Det spelades en hel del spel och pratades och skrattades om det mesta. Det blev hemgång runt elva och krypa ner i sängen. Paddeln hade en jäkla fest då allt godis omvandlades till energi. Men tillslut lyckades jag somna ändå.

Nu blir det frukost, städning, julpynt, julmarknad och därefter adventsfika med vännerna hos S och J vid fyra. Bättre söndag får man leta efter!





0 Era tankar: