08 december 2010

All the countries...

Vill resa så mycket som möjligt det här året.. Blir nog en weekend till Spanien i slutet på januari för att fira Lovelys födelsedag. Ska köpa biljetter till Real Madrid matchen mot Mallorca så det kan bli riktigt kul! Sen blir det ju Spanien i sommar också.. Skulle även vilja hinna med en weekend till Rom, kanske till hösten då det är precis lagom varmt att strosa runt och se allt som finns att se utan att smälta bort, och sen kanske en weekend till London med Lorr runt min födelsedag. Sen pratar jag och Mattias om att åka ner till Thailand nästa vinter då hans bror kommer att bo där då.

Så mycket man vill göra men så lite tid... Tanken var vell att jag skulle försöka hinna med iallafall fyra veckor i Spanien i sommar men kanske blir det nu bara tre. Beror lite på hur Mattias praktik ligger också men tanken är att jag kanske åker en vecka tidigare och umgås med familjen så kommer han ner en vecka själv och sen kanske Thomas och Linnea joinar också. Planerna är inte helt diskuterade ännu och allt beror på hur mycket jag ska jobba i sommar också. Vet att det är typ ett halvår kvar men att börja planera redan nu är ett måste då jag är lite av ett planeringsfreak..

Men nu ska jag ta en dusch och ännu en tablett mot huvudvärken som fortfarande inte har gett med sig.

See Ya!

0 Era tankar: