31 december 2010

En lista så här inför nyår..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån och lärde mig hur det är att ta hand om mig själv, blev sedan sambo vilket är bland det bästa jag någonsin gjort!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inte några nyårslöften vad jag kan komma ihåg..


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja till en underbar liten dotter..

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej tack och lov..

5. Vilka länder besökte du?
I år blev det faktiskt bara Spanien men det var riktigt skönt precis som det brukar vara där..

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Är riktigt nöjd med mitt liv och allt som finns i det men kanske ett nytt jobb inför nästa år.. Behöver en ny utmaning, nya människor, nytt helt enkelt!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
30 januari då Mattias och jag blev tillsammans 1 Februari då jag stod i min nya lägenhet med nyklarna i min hand, 23 december då pappas sista behandling var och han blev friskförklarad.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog tag i att börja träna för min egna skull och ingen annans..

9. Största misstaget?
Att tro att alla i min närhet brydde sig så mycket som jag gör..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har ju haft mina migräner, Mb Sheurman i ryggen och kronisk inflammation utmed ryggraden. Annars är det vell bara små förkylningar här och där..

11. Bästa köpet?
Lägenheten, mina uggs och mina långklänningar..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten får jag nog svara igen då..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mattias, min familj och jag själv!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie
Airplanes
Waka waka
We no speak americano
Just can get enough
When i look at you


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har aldrig upplevt så mycket glädje som i år.. men inte heller så mycket ledsna stunder heller. Så det blir nog både ledsnare och gladare..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, umgåtts med vännerna, ätit nyttigare..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit så mycket bakismat..

18. Hur ska du tillbringa julen?
Julen har ju redan passerat med den tillbringades hemma hos mamma och pappa med La familia.

19. Blev du kär under 2010?
Ja tusen gånger om i älskade Lovely!

20. Favorittidning?
Modesty Blaise

21. Favoritprogram på TV?
Kollar knappt på tv men räknas datan?! Jersey Shore, Pretty Little liars, Vampire diaries, 90210, Gossip Girl, Ung och bortskämd, ncis mm

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej tycker inte om att gå runt och hata människor..

23. Bästa boken du läste i år?
Åhh en massa!! Twilight böckerna som jag läste för andra gången, Harry Potter böckerna som jag läste om alla Nora Roberts och Tamara Mcinley böckerna.. Haha vilken boknörd jag är alltså!

24. Största musikaliska upptäckten?
Spotify...

25. Något du önskade dig och fick?
Kärlek, mer tid med familjen, att pappa blev frisk, bra men få vänner, nya bekantskaper, min lägenhet, en ny familjemedlem..

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett Nintendo Wii med Super Mario och Donkey kong..

27. Årets bästa film?
Avatar, Eat Pray Love, Green Zone, Tangled och Prinsessan och grodan!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med Mattias och la Familia! Blev ett födelseags firande senare med vännerna som slutade i total besvikelse tyvärr..


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att pappa inte varit sjuk..

30. Vad fick dig att må bra?
Mattias, min familj, och fyra av det bästa vännerna man kan tänka sig!


0 Era tankar: