11 december 2010

Get to know little me part 2..


Åtta favoritprogram (TV)

Oj lite svårt att bara skriva endast 8 ju..

Gossip Girl

90210

Vampire Diaries

Jersey Shore

Ncis

One tree hill

Pretty Little Liars

Ghost Whisperer


Åtta saker som jag gjorde igår

Myste med Lovely

Lagade mat

Satt vi datan

Skrattade

Pratade i telefon

Sov

Snubblade

Kollade på serier


Åtta saker som jag ser fram mot

Barn

Plugga

Karriär

Resa

Gifta mig

Åka skidor

Skratta ännu mer!

Dela mitt liv med Mattias


Åtta favoritrestauranger

Vapiano

Friday

Pizza Hut

Hästen

Olive House

Dhjingis Kahn

La Cucaracha

Koh Pang Yang


Åtta saker på min önskelista

En ny data

Presentkort

Böcker

En väska

Smycken från Disney Couture

Resa till London

Nytt jobb

Att min rygg blir bättre


Åtta saker som gör mig irriterad

Idioter

Svartsjuka

Vänner som inte förstår

Snålhet

Att man ska tävla om människors uppmärksamhet

Att man inte kan umgås i grupp

Människor som inte kan vara spontana lite då och då

När folk tror att det vet bättre om hur jag mår och hur mitt liv/förhållande är bättre än jag.


Åtta saker som gör mig glad

Mattias

Min familj

Mina bästa vänner

Resa

Sol och Bad

Skidåkning

Vinter med snö

Matlagning/Bakning



0 Era tankar: