11 december 2010

Get to know little me..

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Trodde att jag var en av det ballaste människorna på jorden, med savannbyxor, buffaloskor och spagettilinne.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Planerade julklappar och dejtade Lovely för fullt!


3) FEM SNACKS DU GILLAR

Chillinötter, Lantchips, Ostbågar, Oliver, Ost och kex, Choklad


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Haha typ alla Britney låtar som finns, I’ll be missing you med Puffy, What if med Kate Winslet, Gangsters Paradise, Love the way you lie med Rihanna och Eminem.


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Resa överallt, Köpa mig ett litet hus i Vaxholm, Shoppa loss, Ge lite pengar till nära och kära, skänka lite till välgörenhet.


6) FEM DÅLIGA VANOR

Fäller aldrig ner toalocket, vilket gör M galen, Biter på naglarna när jag är stressad, Slänger kläder på hela sovrumsgolvet när provar kläder, Har en fixidé om at diskbänken alltid ska torkas torr, Ligger kvar lite för länge i sängen på mina lediga dagar.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Mysa med Lovely, Laga mat, Läsa allt och ingenting, Resa, Umgås med familj och vänner.


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Sandaletter, Baddräkt, Sarong, Babydollinné och velourdräkt.

Länk


9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Dåtid: Barbiedockor, Ponnys, Bilar, Pollypocket, Commodore 64.

Nutid: Mobilen, Datan, Commodore 64, Mina böcker, Lovely!


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:

Maria, Anncha, Johanna, Elin och Bello!