08 december 2010

When love comes in many forms..

Ligger i sängen och försöker bli av med migränen som jag vaknade med. Har blivit lite bättre nu när jag fått i mig frukost och migräntabletter. Skulle egentligen gå en morgonpromenad med Linnea men det fick jag avboka då huvudet kändes som att det skulle gå i tusen bitar. Kanske lyckas övertala henne på en promenad imorgon istället!

Gårdagen spenderades med La familia i Stinsen där det både storhandlades och gick i butiker. Har hittat ett jätte fint och skönt träningsset som jag önskar mig i julklapp. Annars är det mest böcker som står på min önskelista i år och kanske några presentkort. Efter middagen blev det film med Maria. Vi såg The Guardians of Ga'Hoole. Riktigt bra film måste jag säga!

Idag blir det simning, om jag lyckas få bort huvudvärken vill säga. Sedan kommer det bästa av det bästa hit ikväll för middag, spel och fotboll. Fotbollen är jag inget stort fan av så det blir nog lite kortspel med alla andra som avstår. Det blir Lorr, Niklas, KusinVitamin, Anne, Charlie, Samuel, och kanske Maria och Pernilla. Kan det bli bättre!!

Men nu ska jag nog ta och somna om och sen blir det nog lunch om någon timme eller så!

Have it good!

0 Era tankar: