10 mars 2011

Chocolatedreams...

Hur kan man vara så sjukt sugen på choklad.. Hela dagarna, varje timme, varje minut! Trodde att jag skulle sakna pasta, ris, potatis och bröd.. Jag menar det är ju ändå sådant man äter varje dag. Men neeej! Carro ska minnsann gå och sukta efter choklad dagarna i ända. Hur gott skulle det inte vara med en kladdkaka eller en mintkrokant kaka... Eller bara helt enkelt choklad i alla dess former. Jag blir galen!

Och inte nog med att jag skulle döda för choklad, gissa vad jag har sysselsatt mig med på jobbet idag?! Jo doppat marsipan kycklingar och biscotti i choklad. Ren tortyr skulle jag kalla det fan!

Ne men jag får helt enkelt leva med att det inte blir mer choklad för min del. Istället ska jag fundera ut lite olika middagstips att dela med mig av och prova själv också för den delen. Igår blev det middag med Lorr och Emma på Hästen. Jag åt oxfile med sallad och en massa Bearnaisesås.. MUMS!!! Gud vad hungrig jag blev nu så det blir nog att äta!

See yaa!

0 Era tankar: