01 mars 2011

When the boss is pigheaded..

Nyss hemkommen från jobbet. Har känt på senaste att det ändå har varit helt okej på jobbet. Trodde från en början att en viss **** var falsk men har gått och ändrat uppfattning mer och mer. Men som vanligt med falska människor så visar det sin sanna natur i slutändan. Man ska inte ljuga endast för att skydda sig själv, man ska inte lägga över skulden på andra när man själv har ansvar och inte vi andra..

Men men.. Tänker inte låta det här förstöra min dag. Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda men förmodligen blir det nog bara lugnt och stillsamt i hemmets trygga vrå. Känner mig slut som artist efter gårdagens brist på sömn. Var uppe och kollade på Oskarsgalan med Lorr och Maria fram till sju på morgonen igår vilket resulterade i endast några få timmars sömn då jag inte ville vända på dygnet allt för mycket. Åkte till Kista på kvällen med älskade Lovely. Det blev middag och äntligen lämnade jag in min mobil på lagning efter flera månaders strul. Så nu får jag använda min N95 medans jag väntar på att min ska bli lagad.

Men nu ska jag tillbringa en stund i seriernas värld, då jag har både Gossip Girl, 90210 och Pretty Little Liars att titta på.

Have it good!

0 Era tankar: