21 augusti 2010

Gamenight at casa the Peiponen!

Gårdagskvällen skulle bli en lugn kväll framför tvn med lovely.. Men planer kan ändras fort när Sandra och Jimmy ringer och bjuder in på spelkväll hemma hos dom. Vi packade ihop oss och begav oss dit med bag in boxen i högsta hugg. Det blen mycket skratt, en hel del irriterade miner från Mattias då han menade på att han skulle få rätt för ett ord som inte ens var rätt.. Men i slutändan vann han och Jimmy i kampen mellan man och kvinna. Men bra som jag är rockade jag på Galenpanna och vann där så inte gick jag hem gråtandes för det!

Runt halv två bestämade vi oss för att gå hem då alkoholen hade stigit oss alla lite över huvudet. Det blev makaroner med falukorv som nattmat men det smakade inte lika gott som vi hade tänkt oss då falukorven var lite dålig tror jag!

Imorse blev det frukost med Mattias och Thomas på kondis där jag mobbades totalt för mitt misslyckade fyllekäk. Men det var trevligt ändå :)

Nu ska jag börja måla naglarna och sen vila en stund innan man ska börja fixa sig inför kvällens fest!

See ya!

0 Era tankar: