01 augusti 2010

Six months with Lovely!

Ligger här i soffan helt utslagen.. Vet inte riktigt varför jag känner mig så trött.. Kan det bero på för mycket sömn?! Helgen har varit riktigt lugn. I fredags var jag och Lorr hemma hos pappa och kollade på film. Riktigt mysigt!


Vaknade på lördag morgon av att älskade Mattias kom hem från jobbet. Vi åt en god frukost och myste innan vi la oss i sängen för att sova. Vaknade runt ett vi begav oss till affären för att handla lunch och sen kollade vi på film. Vi skulle egentligen ha dragit in till stan för middag och vinkväll med M var alldeles för trött efter att ha jobbat kväll och natt. Så istället stannade vi hemma och myste mest hela dagen! Wonderfull!


Idag blir det middag och goda drinkar på Koh Pang Yang. Bästa restaurangen ever enligt min mening! Tänk att det redan har gått sex månader sedan vi blev tillsammans. Helt sjukt vad tiden går fort! Men jag är lika nykär idag som jag var i början och jag älskar Mattias så otroligt mycket. Hoppas på att inom en snar framtid få kalla honom sambo :)


Hoppas att ni haft en lika underbar helg som mig! Nu är det dags att få liv i Lovely! See ya.

0 Era tankar: