05 augusti 2010

When nothing you say can help the person you love...

Ligger här hemma och har världens jäkla stela nacke. Vet inte riktigt vad jag har gjort men kan knappt röra huvudet åt sidan utan att det gör megaont. Dagen har varit riktigt segstartad då jag sov kanske totalt två timmar inatt.

Efter jobbet åkte jag med Lovely och M till Danderyd vilket var väldigt jobbigt för alla parter. Det jobbigaste för mig är att se personen jag älskar över allt vara så ledsen. Man känner sig maktlös då ingenting man gör eller säger kan förändra något. Ingenting hjälper och det kan jag säga av egen erfarenhet.

Snart kommer Mattias hem från träningen och då blir det middag och sen raka vägen i säng. Är helt slut i kroppen!

Btw läste på Summit att realese datumen för Twilight Breaking Dawn part ett och två är satta. Första delen kommer den 18 november 2011 och Andra delen den 16 november 2012. Från början var det sagt att filmerna skulle komma ut med tre månaders mellanrum så varför det nu har ändrats till ett år is beyond me..

See Ya

0 Era tankar: