13 augusti 2012

And soo it begins..

Ligger här i sängen och har precis blivit attackerad av en tvestjärt!! Skulle sträcka mig efter mobilladdaren på golvet då den ramlade ner från min arm. Kan ju lova att grannarna måste tro att Mattias misshandlar mig då det skreks, gräts och pratades om att sova på soffan för att jag tänkte att det kanske fanns en koloni under sängen. Ja ni förstår kanske hur det har varit här hemma den senaste halvtimmen. Men efter ett samtal med pappa som lovade att det minsann inte fanns någon koloni och att krypet inte färdades i flock så ligger jag nu här i sängen och sneglar runtomkring mig.

Annars har dagen varit riktigt bra. Först blev det jobb och sen mötte jag upp Sabina och Lorr för första träningspasset på gymmet. Skit vad man svettades men fan vad skönt det kändes. Så nu är man förhoppningsvis igång. Ska dit imorn igen efter jobbet och köra så kanske kan man för en gångs skull hålla disciplinen på topp.

Resten av eftermiddagen tillbringade jag med datan som enda vän då Mattias var på innebandy och gymmet. Har kollat på serier, listat ut efter många timmars försök, hur jag ska lägga över serier på mobilen och sen kollat på lite mer serier.

En bra dag helt enkelt!! Men nu är det dags att sova. Ska krypa ner riktigt nära Lovely och hoppas på att det inte blir fler attacker idag. See ya!

0 Era tankar: