22 augusti 2012

My b-day it is...

Sitter här på jobbet och unnar mig en lyxfrukost med ägg och grönsaksfralla och en kopp grönt te.

Har fått min första present av Lovely. Fick handledarkursen till körkortet. Så nu ska den göras och sen är det bara att bege sig ut på vägarna. Tror inte att Lovely riktigt greppar vad han har gett sig in på :) jag är inte den mest tålmodiga person utan allt ska funka på en gång. Sen att jag har när människor säger åt mig vad jag ska göra.. Ja det finns inget värre. Så ni hör ju själva vad stackarn får stå ut med.

Efter jobbet blir det födelsedagsfiks med Pernilla och Dante! Sen blir det gymmet och nackspärren har släppt lite till i eftermiddag. Och sen la det handlas mat till fredagens galejj! Det sista jag gör ikväll blir film och middags mys med den bästa Husband som finns!

Ha en jätte bra dag!

0 Era tankar: