16 augusti 2012

Life just is great..

Ligger här och väntar på att Lovely ska komma hem.. Känns inte som att vi hunnit med att ses alls de senaste dagarna då han jobbar halv sju till halv fyra och jag ett till sju. Så jag hinner bara komma hem äta och sen ska han sova typ.. Hmm i-lands problem jag vet! Men till helgen ska vi mysa till det riktigt rejält och ta igen all tid vi missat under veckans stressiga timmar.

Annars har dagarna mest innehållit jobb och träning. Har faktiskt varit duktig och kört varje dag nu sen i måndags. Så imorn blir det ett pass innan jobbet och sen får kroppen vila under helgen. Ska bli skönt med lite vila då det ömmar mest överallt nu efter all träning som min kropp är helt ovan vid. Men det är en skön smärta ska ni veta. En smärta som sitter kvar som ett bevis på att man faktiskt har tagit sig i kragen och använt musklerna.

Igår tisdags blev det fika och bebis mys med Pernilla, Dante och Lorr. Vi kidnappade D en liten stund då vi behövde honom för en del av doppresenten till nu på lördag. Så Pernilla fick strosa runt i centrum en timme medans vi hade hemlisar för oss :)

Imorn ska presenten göras klar och sen blir det baka kladdkakor till lördagens namngivelsecermoni.

Men nu ska jag lägga mig och läsa lite innan Lovely kommer hem, sen ska jag krypa ner brevid honom och bara känna total lycka över att jag har den underbaraste mannen i världen!

See ya!




0 Era tankar: