30 augusti 2012

Tomorrow i know..

Dags att bege sig mot jobbet snart. Ingen lust då jag inte kan finna det inom mig att vara trevlig mot folk. Kan bero på grejer som hände i tisdags. Men jag känner mig bara så lurad och faktiskt ledsen då jag ser mig själv som en glad och positiv människa. Men alla kan inte tycka om en tyvärr.. Men då försvinner också viljan att visa att man duger.

Annars hände det inte så mycket igår. Lovely drog med mig till gymmet efter jobbet för att pigga upp mig lite och faktiskt hjälpte det. Kan vara alla endorfiner som produceras vid träning.

Älskar verkligen min man då han alltid försöker se till så att jag mår ta och att jag är på mitt bästa humör. Finns ingen annan som kan få mig från ledsen till glad på några sekunder.

Ikväll blir det en hemmakväll framför tvn då jag slutar vid sju. Hade varit kul att dra och shoppa lite men ska nog spara pengarna till semestern.

Have it good!

0 Era tankar: