26 augusti 2012

My cup is running over..

Jag har kommit fram till att jag nog har det bästaste av vänner! Det var födelsedagsfest i fredags hemma hos mina föräldrar. Vi grillade, drack, dansade, skrattade och pratade. Hade en så otroligt bra kväll!! Stämningen var på topp och jag hade verkligen en toppen kväll.

Fick finaste presenterna som:
Gymväska, träningkläder, yogamatta, smothietillbehör för take away, armband för mobilen, bezzerwizzer, smycken, goda teer, presentkort, bb cream från dior, presentkort på stadium.. Ja och lite annat smått och gott. Men att träning och färgen rosa var ett genomgående tema kan jag ju lova.

Tack alla mina fina vänner för en riktigt toppenkväll! Tack för alla presenter och för det bästa sällskapet. Massa kärlek till er!

Nu blir det gymmet med älskling innan det blir ännu ett födelsedagsfirande med familjen Karppinen 💜

Have à nice one!!

0 Era tankar: