12 augusti 2012

When reality is better then fiction..

Sen jag kan minnas hat jag alltid älskat att läsa. Älskat att drömma mig bort till andra världar där folk för det mesta får ett lyckligt slut. Ibland har jag önskat att mitt liv skulle vara mer som i sagorna.. Men vet ni att som mitt liv är just nu.. Så är det tusen gånger bättre än sagorna.

Jag har världens underbaraste människa till man. En man som alltid ser till mitt bästa och stöttar och älskar ni ovillkorligt. En familj som finns där genom allt. Vi har skrattat, gråtit, skrikit och sen skrattat igen och det finns inget som kan komma emellan oss. Mina vänner som gör alla lediga stunder till små guldkorn som man förslöts kommer att minnas. Det är allt från mys med Apa och gudsonen, grillkvällar, spel och drinkkvällar eller helt enkelt bara en mysig hemma kväll. Allt i mitt liv känns helt plötsligt bara så rätt.

Så ja ibland kan verkligheten vara bättre än fantasin :)

0 Era tankar: