10 december 2011

Catching a cold...

Det är för mig ett mysterium hur mycket man kan nysa under en dag. Förkylningen lättar inte utan känns istället som att man blir sämre. Har haft sjukstuga här hemma hela morgonen då både jag och Mattias ligger och hostar, nyser, fryser och snorar. Men efter en hel morgon i sängen, ett varmt bad och lite lunch känner vi nu att vi inte orkar befinna oss inomhus längre. Det är bara att svälja några alvedon och bege oss ut och handla lite mat och kanske en och annan julklapp :)

Gårdagen spenderades i sängen hela morgonen och sedan blev det film och mys med Lovely i soffan. Ikväll blir det jag som åker hem till mamma och pappa och ligger i soffan där då M ska ha hit lite kompisar. Hoppas Annelie är hemma så hon kan hjälpa mig lite med planeringen inför händelsen i mars. har lite tankar om hur jag vill att det ska vara men vill att allt ska vara så perfekt som möjligt. Helt sjukt egentligen hur vuxen man är. Känner mig fortfarande som en vilsen 18åring i många sammanhang.

Men nu är det dags att bege sig. Have it good!!

0 Era tankar: